طرح توجیهی تولید نایلون و نایلکس
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

استفاده از نایلون از قرار دادن یک ساندویچ کوچک برای محل کارتان گرفته تا بسته بندی کردن انواع محصولات کوچک و بزرگ، چه خوراکی و چه غیر خوراکی کاربرد دارد. 

نایلون را بیشتر در مصارف خرید نان، میوه ها، سبزجات خرید از سوپرمارکت ها به کار می برند و از پلاستیک فریزر برای بسته بندی کردن مواد غذایی و یا قرار دادن خوراکی در داخل کیف و ...

استفاده از پلاستیک در تنوع و مدل های مختلف آن جزء مواردی است که تولید آن رو به افزایش است و با توصیه های که برای حفظ محیط زیست می شود و خواستار این هستند که این خط تولید کمتر کار کند، اما باز مجوز تولید نایلون برای خیلی از افراد صادر می شود.

از جمله مشکلات کارگاه تولید نایلون و نایلکس می توان به این موضوع اشاره کرد که افراد برای هر نوع مصارف خود و نگهداری محصولات متنوع خود از پلاستیک فریزر استفاده میکنند. که این استفاده به میزان بالا باعث می شود زباله های بیشتری نیز تولید شوند.

قطعا زیاد شدن این گونه از زباله ها و به طول انجامیدن تجزیه آنها باعث می شود که خطر جدی برای محیط زیست به شمار رود و گرفتن مجوز تولید نایلون با سخت گیری های بیشتری انجام شود هرچند که  طرح توجیهی تولید نایلون و نایلکس با کیفیت و اصولی ارائه شود باز هم ممکن است هنگام گرفتن مجوز به مشکل بخورید. 

برخلاف اینکه خیلی از افراد فکر میکنند چون سود تولید نایلون و نایلکس بالا می باشد پس می توانند در این راه سرمایه گذاری کنند و از این راه کسب درآمد کنند. 

اما بهتر است بدانید  قیمت دستگاه تولید نایلون و نایلکس بسیار بالا می باشد و سودی که از فروش نایلون به دست می آورید در برابر هزینه هایی که می کنید بسیار کم می باشد چرا که شما در این راه رقبای بسیار بزرگی دارید که قبلا خودشان را اثبات کرده اند. 

بهتر است در مورد انواع خطوط تولیدی دیگر نیز تحقیقاتی انجام دهید تا بهتر متوجه شوید که کسب وکارهای متنوعی هستند که می توانید آنها را انتخاب کنید. 

شرکت سارگن استون با تجربه سالیانه و ارائه بیش از 12 خط تولیدی به شما فرصتی میدهد تا بتوانید با مطالعه نحوه کار هر یک از این خطوط تولیدی که در سایت اصلی شرکت سارگن استون قرار داده شده، بهترین تصمیم را در مورد راه اندازی یک خطوط تولیدی بگیرید.

www.sargonstone.com





:: بازدید از این مطلب : 1306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: